måndag 30 maj 2011

byta tillbaka?

Tjaba, jag funderar på om jag ska byta tillbaka till min andra blogg? Har ju fortfarande den kvar och denna blogg känns mer som..halvdant, om man säger så :P Haha..

asså jag börjar tyyypp bli sjuk, men är inte hlet 100 på det..har ont i ryggen/nacken..tror bara att det är värk som jag brukar ha, inte något i kroppen..men i alla fall, svullnaden på foten har gått ner och det gör inte ont längre så det är väll kanonbra!  Imorgon är det Operations dagsverk, då ska jag vara hemma och städa osv. Ehm, onsdag..hm, klassdag/bada :D Torsdag - furuvik/grönalund med la familia, fredag - ööööhm, ingen aning..helgen - ingen aning. Chill, chill & ännu mer chill.

Ehm, jag typ saknar emmy mega mycket! <3 osv.

Hehhehehe, nu ska jag kolla vidare på chuck - men först borsta tänderna osv. Puuuuuss :**

hahah..kommer ni ihåg lilla "gamla" jag..(för typ..tre månader sen? Fan vad man kan förändras egentligen!) Var lik, verkligen LIK blek, låååååångt, plattar hår varje dag, ingen tandställning, osv









1 kommentar:

KnaZbolL sa...

nejdå lovar,
mjo stolt över mig själv..<3

älskar&saknar dig min fina vän.
<3