fredag 6 maj 2011

det är synd

..att det hade behövt bli så här..men det är nog bäst för mig om jag slipper dina nedklankande kommenterar osv. Då mår jag bättre än att du försöker få mig ledsen du vet..

Idag (nu) är jag bara allmänt nere..jag hatar såna dagar..har fan ingen lust med någonting och är sur på allt och alla. Blir sur för minsta lilla sak och bara avskyr allt. Har stängt in mig i mitt rum som jag nu ska städa, bädda nytt i sängen, dammsuga, byta om till pyjamis, lägga mig under dubbeltäcke och kolla på one tree hill. Och ah..bara strunta i allt. Jag orkar inte..

+ idag är i alla fall att jag redovisade musiken, det gick SUVERÄNT. Älskar dem nya stålgitarrerna..! Och nu ska jag spela let it be med tabs för att få VG i musik..och måste plugga som fan till provet för att få VG..inte för att jag tror att jag kommer få det men man kan alltid försöka i alla fall..

redovisade tekniken också..det gick bra, och så var jag på ett jätte segt kurs KP -.-' ah..annars var dagen bra när tessi följde med mig hem och fikade med bullar och mys i solen på baksidan - asvarmt. Men sen ville tessan städa bastutunnan -.-' hahaha för att hon vill bada i den imorgon..HAHA...aja, det var skitjobbigt..men duktiga var vi i alla fall (pappa) haha..men nu kan vi i alla fall bada där imorgon :)

tessi är bäst och jag älskar henne <3 saknar våra dagar.

ehm..aja, hare bra så hörs vi när vi hörs..orkar liksom inte blogga hela tiden..men ibland när jag känner att jag har mycket som tynger mig så skriver jag av mig. Aja, ha det bra. Puss

1 kommentar:

tessaN sa...

du vet att jag älskar dig också! Men vem är det som nedklankar dig?! (eller är det fegisäcklet som kommenterar?) :( <3