söndag 10 april 2011

100:onde inlägget

Blir inget speciellt inlägg :P ingen hade ju ngt förslag (kollade inte kommentarer, men det är ändå ingen som kommenterar :P) Haha, men ah.nu har jag städat mitt rum så att det är renare än någonsin förr! Jag plockade fram några nostalgisaker som jag ska ta bild på sen och lägga upp på facebook :D hihi, men ah..nu sitter jag här med spaghetti och köttfärssås med ketchup i djup tallrik och sked med cola - standard! Haha, älskart. Nu ska jag ta och kolla på ett avsnitt av one tree hill (<3) och sen plugga. Efter det blir det nog duschen! Ha en fortsatt bra söndag :*

hur många ggr har ni inte sett den här bilden liksom? Men jag orkar inte förminska och skit. Och webbilder är alltid små :P Annars tar det åååååååååår och dagar att ladda upp en bild :P och det har inte jag tålamod för :P

Inga kommentarer: