onsdag 20 april 2011

Ny header

asså fyfan vad surt att jag är sjuk på påsklovet.

Trodde jag var på bättringsvägen igår men idag tar mitt huvud kol på mig och halsen ska vi inte ens snacka om. Aja, nu ska jag bädda ner mig i sängen och rita med mina nya pennor, så det så! Måste bara duscha, plocka undan i rummet och göra i ordning dricka och skit så att jag slipper vakna mitt i natten och springa och dricka för att det gör så ont i halsen (är det bara jag som blir otroligt torr i halsen när jag sover? Jag sover inte ens med öppen mun?! .. vad jag vet i alla fall xP) så ah, men vi kanske hörs imorgon dåra..ska bara vara hemma och bli frisk, om jag känner mig bättre ska jag nog åka och shoppa..någon som vill hänka då? haha..men hejdå :*

Någon som har lagt märke till min nya header?

2 kommentarer:

KnaZbolL sa...

sluta inte då.........

KnaZbolL sa...

är det aldrig.