tisdag 12 april 2011


http://data.whicdn.com/images/8754828/tumblr_ljikkgIQs71qa27a5o1_500_large.jpg?1302641774
Man leker inte med elden. Man leker inte heller med döden. Man retar inte någon med döden. Man säger inte att man vill bort bara för att få uppmärksamhet. Om man vill dö så skulle man göra det. Inte gå runt och säga det till alla, speciellt inte säga det till mig 1000 ggr utan att lyssna på vad jag har att säga. Man gör inte så mot någon som man bryr sig om. Varför gör du så här mot mig? :'( Gör inte så här mot mig, snälla. Jag mår så dåligt utav att behöva gå runt och bära på det här. Att veta att du vill ta livet av dig.

Tur att det finns en kurator och sånt. Jag skulle inte må bra om jag gjorde så här mot någon. Har redan gjort det en gång mot en person och kommer aldrig förlåta mig själv för det. Men gjort är gjort. Och man lär sig utav sina misstag och lär inte göra så mot någon igen, men att någon gör så mot mig..det är en helt annan sak.

1 kommentar:

tessaN tha WOman sa...

<3