lördag 9 april 2011

orkar inte.

Hejdåliguppdatering.nu. Men jag har viktigare saker för mig än bloggen - också kallat ett liv. Aja, kommer inte ihåg när jag senast skrev men det var väll i förr går? (: Dåså, igår hade vi engelska NP, det gick suveränt. Efter det mys/tjej/galen kväll hemma hos Tessan. Det var skojsigt, sov där. Vaknade, åt frukost, kollade på fil, åt lunch och sen tog jag tåget hem. Väl hemma åt jag middag och chillade..nu plockar jag och håller på med lite saker i mitt rum.


Och filosoferar..usch, jag är så..jag vet inte. Usch, jag vill vara fin. Men är inte det om man säger så..(och nej inga uppmuntrande kommentarer på det tack) och jag liksom sitter och tänker på hur jag kan ändra på det..men så hör jag Bruno Mars i min skalle "girl you're amazing - just the way you are" ..men ändå, jag vet att jag har hela livet framför mig men jag vill ändå, en sak..vill inte ta upp det här. Så ah, vill liksom göra det bästa utav det jag har nu. Men ah..

& jag tänker på en sak..om en kille verkligen älskar en så bryr sig han inte om hur man ser ut eller något annat? Men så tänker jag på hela tiden också att "utsidan ger insidan en chans"
asså som ni ser så liksom vänder jag det positiva till negativt så först ligger det på +1 sen -1 men dem slår ut varandra så det blir 0, neutralt men ändå en jävligt förvirrad Ronja..i-landsproblem kan ni tycka men det är min åsikt som räknas i min blogg.

http://data.whicdn.com/images/7409302/tumblr_ldn2nkBR7N1qf6a0eo1_500_large.jpg?1298509263
The last song i mitt

Inga kommentarer: