torsdag 7 april 2011

jag måste lära mig min pappas telefonnummer..

Hejsan alla nära & kära. Neh..men hej :) Öööööööh, har fan inget att skriva. Har duschat och allting, imorgon blire chill! Engelska NP och sen slutar vi och sen blir det till att chilla galet hemma hos therese kines!! AWESOME! Men ah, behöver plugga just nu..men orkar fan inte! Göre i helgen istället :) Haha..aja, latmask.se..ööööhm, hjärtklappning. Haha, stress orsakar alltid mig hjärtklappningar! Usch, men i alla fall, jag vet vilken mobil jag ska köpa - och jag ska köpa den med abonemanget "smart" så det är gratis att smsa/ringa/surfa till alla mobiler med en månadskostnad på 99 :- dem första 6 månaderna..därefter 169 :-, men så värt det! Damn vad jag kommer ha väl användning för obegränsad surf osv..i alla fall, jag vill inte ha en jätte dyr och så, så det blir en HTC wildfire. Vet att vissa säger att den suger och blablabla, men vill inte kosta på mig en iPhone och sen tappa den i toaletten liksom..neeeeeh!

bild på mobilen <--klick 

3 kommentarer:

Nadja sa...

omagad jag lägger det i min carebox att du måste lära dig din pappas nummer..... Lär dig det istälet för att blogga om det så går det nog bätter för dig senare i livet

Ronja sa...

jävla äckelunge, om du bryr dig så jävla mkt så skit i att läsa rå jävla äckel!

Nadja sa...

om du bryr dig så mycket i vad jag säger skit i att komentera tillbaka då?