söndag 17 april 2011

tatuering

Jag vill ha en tatuering ;( på svanken där det står "Love" med kursiv text..det är bara att vänta tills jag blir 18..;( Mamma kommer aldrig att tillåta mig innan dess :P Haha..sorgligt.

Men i alla fall, hejsan! Vad har ni gjort idag då? :) Jag har varit på gudstjänst i kyrkan och spelat gitarr och det gick jättebra (även fast man inte hörde vad jag spelade x]) Ah, sen åkte vi hem och farmor var med så vi fikade lite och så. Och sen åkte jag ut och körde med moppen. Ååååh, jag älskar min Putte! <3 Thihi, sen så lekte jag lite med min granne Ida, vi blåste bubblor och hoppade studsmatta..åh, känner mig verkligen som ett litet barn igen när jag är med henne :'D Men ah, nu ska jag sätta kameran på laddning, duscha, måla naglarna och plocka undan lite i mitt rum..det ligger kläder ö-v-e-r-a-l-l-t! Sen ska jag ut och fota Ida :) Men ni får ha det så bra, puss puss :*

saknar muuuucho! <3