fredag 15 april 2011

Falla tillbaks.

Asså fan...jag saknar dig. Men om jag visar det, visar jag mig svag. Då utnyttjar du det och jag blir underlägsen och ledsen. Fuck it all.


Hej :) Skolan idag var fett med as najs chill! Började med att jag faktiskt inte stressade så mycket på morgonen..låg och drog mig en stund och så (: Men sen tog jag respons på engelskan och redovisade svenskan..skulle ha redovisat spanskan också men pallade inte. Annars var det asnajs! Satt och pluggade hela eftermiddagen ute i den underbart härliga solen. Och nu har vi påsklov! Sen typ drog vi och fika på rondellen i hammocken, MYS <3 Och ah, sen åkte jag och pappa och köpte moppe och sånt. Hmm, ska hämta den imorgon (y) :) Ehm, nu så ska jag plocka undan lite i mitt rum (det ser för jävligt ut) och ah. Asså när jag får en ny mobil så ska ni få mer catch-the-day-bilder (: Just nu har jag ingen sladd som laddat över bilderna till datorn..och mobilen ah, den är som den är. Borta som vanligt -.- trodde att den låg hemma breve sängen för att jag glömde den i morse, men nej nej..vart kan det vara? Den leker kurragömma med mig hela tiden ;(

Inga kommentarer: