måndag 18 april 2011

besviken

http://data.whicdn.com/images/8883464/tumblr_li82zq9ABY1qahdcno1_500_large.jpg?1303001509
bara mååååste älska detta underbar år. SARKAAAAAAAAAAAAAAAAASM.

ASSÅ FYFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN.


jag vill inte.

 Hej, jag heter Ronja. Take it or leave it. BITCH.

Kommer du alltid stå vid min sida? Kommer du alltid att älska mig? Kommer jag alltid att betyda världen för dig? Kommer jag alltid vara den som förgyllar din dag? Kommer jag någonsin vara den du brydde dig om mest? Du sa ja, fast nej..vänta vad hände? Ah juste, du förlät inte ett misstag SOM VARENDA JÄVLA FUCKING ÄCKEL PERSON GÖR I DENNA VÄRLD!? 

Vet ni? Idag, idag. Förlorade jag kontrollen när jag var ute och körde i skogen. Vet ni? Det var en k-i-c-k. Som jag behövde. Den här dagen har varit så jävla najs. Tills nu. För du, du ditt JÄVLA ÄCKEL förstörde det. Jävla cp. FYFAN, ASSÅ FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN.

Fan ta er alla. Oh ja, jag kommer låta det här gå ut över er. Tacka en underbar vän till mih*host, sarkasm, host* han har alltid varit en idiot.

Inga kommentarer: