söndag 3 april 2011

md formulation

Hejsan, igår när jag kom hem så stod det en liten present på mitt rum. md formulation, eller något sånt. En tydligen jättebra hudvårdsserie (dock dyr..inte direkt något jag skulle köpa för mina pengar då mamma köpte det nu..ligger på 1000 :- för tvättgel, ansiktsvatten & en cremé) men så jag använde den igår och märkte en betydligt förbättring på min hy idag. Kan inte säga att jag rekommenderar den nu eftersom det bara har gått en dag så jag vet ju inte om det är värt priset. Men antar det..hehe, men nu efter Thailand är inte min hy så dålig..men denna hudvårdsserie är för kombinerad/normal hy så det passar mig bra :) Och ett tips till er med fet/problemhy; använd inte produkter för fet/problemhy det torkar bara ut huden och gör det värre..tro mig. Använd istället för torr/kombinerad hy. Eller använd en bra återfuktningskräm. Men om ni vill kosta på er något bra för huden så kan ni ju testa denna;http://www.hudoteket.se/bilder/artiklar/zoom/1121_1.jpg

Inga kommentarer: