torsdag 7 april 2011

ahahhahahahhahahahhah

AHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHHAA, jag fick gå hem ;( Fast det var inte så långt hem men i alla fall..det låg ett träd mitt på vägen :P Hahha, och det är skog på båda sidorna av vägen och det finns ingen annan väg hem, HAHAHHAHHA..men mamma däremot fick ta bilen, köra tillbaka och typ ringa brandkåren eller ngt :P Men asså shiiit, jag gick hem och det är träd på båda sidorna av vägen och det låg typ nedfällda träd på båda sidorna så bara knakar det i skogen och jag får typ panik och börjar springa x) Jag vill inte ha något träd på mig xD Haha..det var kul. Men i alla fall, nu sitter jag och kollar på TV och har tråkigt :) Men aja, ska typ duscha och skit idag :) Men nu ska jag..................chilla, sen duscha. HA DET BRA. PUUUUUUUUUUUUUSS

osminkad och sådär asfressch

Inga kommentarer: