söndag 10 april 2011

Den är bloggen är bara ett bullshit.

vet ni hur många gånger jag har stått och gråtit framför spegeln? Vet ni hur många gånger jag har varit arg och besviken på mig själv? nej, ni vet ingenting.

Tro inte att ni vet det heller.

Jag blir så trött på folk som tror sig veta allting.

..visste ni att jag inte vill vara den jag är? Men vet ni att "man ska vara sig själv för alla andra är upptagna" men.. vem är jag då? Jag är flera tusen olika människor, ingen kan någonsin sätta ett finger på vem jag är. Ingen kan beskriva mig med ett ord..alla skulle säga olika ord, för jag blir någon annan beroende på vart jag är, vilka det är osv..vet ni? Det suger. För vet ni vad? Jag vet vem jag är, jag vet vem jag vill vara..men jag vågar inte vara den personen, inte nu.

vet ni? Nej, ni vet ingenting om mig. 

Inga kommentarer: