söndag 17 april 2011

naaaw *smääälter*

åååh, min hund är nog den mest personligaste hunden jag vet! Hon är så sööööt..man kan säga att jag är hennes lilla homie (det är jag som matar henne vid matbordet, sssshyyyy! Säg inget till någon!) och ah, låter henne göra det mesta..medans mamma och pappa klipper klorna, tar henne till veterinären, badar henne osv..haha. Men i alla fall..hon sover i min säng (fast hon har en egen säng!) Men i alla fall, men hundar måste få röra på sig fritt (vissa låter sina hundar sova i burar vilket är djurplågeri, dem kanske menar väl, att dem inte ska förstöra ngt i huset eller ngt..men iallafall.) ah, så då brukar lattja (min hund) hoppa ner på golvet och lägga sig breve sängen på golvet. Men nu sitter jag utanför mitt rum vid tv:n och då går hon ut där och lägger sig på golvet vid mig! Gullunge..nyss gick hon och la sig i sängen igen..men hon har kommit ut två gånger och lagt sig här och hållit mig sällskap. Sötnos. Men hon är kräsen..hon suckar när jag går och lägger mig i min säng..hon tror att hon äger den. Ibland hoppar hon ner när jag går och lägger mig men sen när jag låtsassnarkar så hoppar hon upp igen..haha.

För er som undrar är hon en schabrador (75% labbe och resten schäffer men ser ut som en labbe) :P

Inga kommentarer: