tisdag 5 april 2011

fuck it.


Hejsan. CP dag. Usch och fy säger jag bara. Började med stress, skit i skolan med tårar och skit. Drog hem till Natta med Becca efter skolan, snackade och hade det mys. Drog på gitarr, lämnade saker hos Tessan och ah..åkte hem. Tänker på allt som hänt. Och allt jag måste göra..måste duscha, plugga, äta middag och chilla & kolla på DH. Mhm, bara till att börja om jag ska bli klar innan 21.00 .. fuck it. Aja, hejdå. Jag orkar verkligen inte med bloggen just nu. Ni får mer uppdatering imorgon då det inte är någon "slug" och vi har halvdag..så jag vet inte om/när jag kommer hem. Hejdå.
http://data.whicdn.com/images/8529313/tumblr_lj5k59fmoQ1qivvtvo1_500_large.jpg?1301975720
Det må se ut som om jag är stark men..haha, jag klarar inte hur mycket som helst. Ledsen att göra dig sviken. Men förlåt.

Inga kommentarer: