söndag 10 april 2011

99:onede inlägget

vad ska det 100:de inlägget handla om? I alla fall :) Hejsan, idag är jag på lite bättre humör (: blidde mest DEPPMODE igår. Fett tråkigt, haha..känns mest som om jag sitter inne och tycker synd om mig själv - booooooooooooring. Vaknade typ......11.00 och åt frukost ute i solen, solade lite..brände som fan i ansiktet..mina produkter som jag använder innehåller AHA-syra som gör huden solkänslig. Det tänkte inte lilla jag på :P Kommer väll vara en röd tomat imorgon..fast näh, ska bomba med aloevera skit :D Aja, kul......vet ni? Jag har typ värsta planen (som jag aldrig brukar hålla) men denna gång ska jag banne mig görat! :D Det kommer ta lite tid men det är det helt klart värt! Ohyeaaah..men i alla fall .. nu ska jag typ försöka plugga lite :) Puss puss

kärleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek

Inga kommentarer: