söndag 10 april 2011

Gaaah

yes! Klar med SO:n, nästan..har bara globala samhället kvar som jag måste kolla upp i skolan för jag hittar det ingenstans på internet..så måste kolla i boken. Yes, men god it feels good. Men asså så skulle jag plugga engelska men så hade jag glömt ett pappet, ETT ENDA JÄVLA PAPPER i skolan som gjorde att jag inte kan plugga med det nu. Och jag kan bara plugga med det hemma, vilket betyder att jag måste plugga hemma efter skolan imorgon! ;( Och jag sitter typ fast också, fattar ingenting. Tycker inte om det. Uschochfy! ;( Aja, ååååh...jag är så glad :) Allting feels so good! Men nu ska jag..hm....umgås med la familia och sen sovis! Natti natti! Eller ah...ska kolla på OTH också! Asså shiiiiit, hahaha..förut skrev jag "ska bara kolla på ett avsnitt av one tree hill" så slutade det med att jag kollade på 4 st avsnitt :P B-E-R-O-E-N-D-E :P x))

and.....this is my braceface;

Inga kommentarer: