söndag 17 april 2011

Randum

Lilla Ida <3
livet är ur olika perspektiv. Ingen ser detsamma som den andra..ingen kan säga till en hur man ska leva. Bara man själv vet rätt och fel. Sen om man är dum i huvudet eller inte hör inte till saken. Haha, men det jag försöker säga är att man har inte rätt eller fel i livet. Man gör allt utav en orsak, right? Dålig eller bra är en annan sak. Just nu är jag ganska hög på livet. Allting är liksom..nästan perfekt. Allt som saknas är..du.


Det är nästan fööör bra, vill ha lite drama i mitt liv..hmmmm..funderar på att göra en sak, mohahahaha..två flugor i en smäll. Yeaaah..men i alla fall..vilken klänning tycker ni jag ska ha på sommarfesten? Ska man vara finklädd eller festklädd? Jag har liksom två olika klänningar, en lite finare och en lite festigar..i'll show you; 

det är paljetter på överdelen, dem är likadan färger..det är ljuset som ändrar det. Bilden är orättvis mot klänningen..Men i alla fall, den är typ ovanför knäna och utåtsvängd..

Detta är ett tight fodral med en paljettrosett på. Enaxklad, festigare..enkel.


ida


klänning från thailand som jag tror ska ha på mig på sommaravslutningen :)

Inga kommentarer: