måndag 28 mars 2011

1.000.000 nollor

Hej hej :) Ehm, är inte alls trött och jag vet att jag inte kommer kunna sova om jag går och lägger mig nu men ändå säger jag godnatt nu. Uppdaterar inge mer idag. Imorgon blir det sen skoldag, efter skolan tror jag att jag drar till hemköp/jakan för att köpa hårfärg. Hemma på kvällen typ, så det blir lite dålig uppdatering för min del imorgon. Asså mitt hår..det är medellångt och ganska tjockt, tror ni jag behöver två förpackningar? Hmm..aja, vi får se. Ah men nu ska jag ta en värktablett och kolla på TV med mamma och pappa..det var ett tag sen jag gjorde det. Har dem senaste veckorna bara suttit vid datorn. Men nu känner jag att lilla mamsi och pappsi har varit så bra stöd idag, så vill spendera lite tid med dem :) Ibland är det skönt med föräldrar men ibland är dem en pain in the ass.

jaa, asså det blåa är bläck från en penna som jag höll i munnen..haha, bild på rälsen får ni när tänderna har rättat till sig lite. PUSSSS

Inga kommentarer: