måndag 21 mars 2011

Det är inte lätt när det är svårt.

Fy fan vad trött jag är på alla dömande blickar. "eyes are made to see, not to judge" .. 
*drar en djup suck* Gah, jag är så förbannat jävla trött. Jag får inte dricka/äta socker på morgonen, det gör så att jag blir helt jävla hyper..sen vid lunchtid så bara dör all energi ut..och jag vankar runt som en rastlös liten skitunge resten av dagen. Inte okej. Och eftersom jag inte fick någonting gjort i skolan så måste jag plugga nu. Så ah..hejdå. Ska in i pluggvärlden nu..men först bara sätta upp håret och ta på mig myskläder. Just nu sitter jag med jeans och skit på mig. Jag vill bara sooova..dem senaste dagarna har jag sovit så fort jag kom hem från skolan. Helt ärligt så skrämmer det mig. Att sova så mycket. Här kommer jättecharmiga bilder på mig med min efter-skolan-frisyr..............herrå.


Inga kommentarer: