måndag 28 mars 2011

Tårarna

bara rinner och rinner.Kanske borde ha kostat på mig tandställning som inte syntes. För min egen skull liksom. Just nu vänder jag bara allting mot mig så att allting i mina ögon just nu är negativt. Har gråtit sen jag kom hem (när jag inte har sovit), gick inte tillbaka till skolan för jag skämdes. Och för att jag höll på att svimma. Men det är en annan sak. Dock kände jag att jag har ont i huvudet + halsen när jag kom hem. Så jag däckade i sängen.

Hejdå glada, utåtriktade Ronja och hej...jag vet inte vad. Ja, jag kommer inte våga vara mig själv. Jag är så tom på ord. Jag vill inte vara typen som sitter och deppar över sitt liv och har tråkigt, men just nu..bara är jaf på 0. Okej?

Emmy Virkki är den mest underbara människa på hela jorden. Tack för att du finns och jag försöker faktiskt ta åt mig vad du skriver. Jag älskar dig.

1 kommentar:

tessaN tha WOman sa...

JAG VISSTE DET! Jag kände det på mig. Jag SÅG det på dig. Jag vet inte varför, men jag vet precis hur du känner. Jag har varit med om det... nångång? Du ska i alla fall veta att du är precis lika fin med som utan tandställning. Och jag förstår att det kommer att vara jobbigt i början, men come on ronja, du har en tandställning. So what liksom? Vem ska göra vad? Du är precis lika snygg och söt, underbar och lalalla (du vet resten) ändå. Din lilla filur. Men om du vill prata om det finns jag här. Och jag lovar att inte glo imorgon. Kanske bara kolla hur det ser ut :$. Men inte överdrivet, eller be dig att öppna käften och visa tänderna. Nej. Jag har respekt, mannen!