lördag 12 mars 2011

Tråkigt..

Jag har så sjukt tråkigt -.-' och är såå trött (fortfarande) men jag får inte somna..då kommer jag aldrig kunna vända tillbaka på dygnet tills på måndag "/ surt! Hmm, hmm, hmm..vad ska jag göra? Hmmm, jag har inte lust att göra något men har ändå massa energi som jag vill bli av med, ni måste väll ha känt så någon gång också? Det är sjukt jobbigt. Kroppen är trött men har energi = orkar inte göra något men är rastlös. Roligt värre..host. Men jag hmm, kan..plugga? Woho vad kul..aja, imorgon KANSKE jag ska vara med Linnea och Mika när dem sjunger i kyrkan fast jag vet inte, det får vi se imorgon (när jag vaknar..) Asså jag hatar att ha sån här jetleg eller jetlag, eller vad fan det heter..det är sjukt jobbigt! -.-'































suddig.

 
Fin låt, sorglig. 

Inga kommentarer: