tisdag 15 mars 2011

:(

Bryr mig fan inte om jag får IG, nu somnar jag snart sittandes. JAG PALLAR INTE LÄSA JÄVLA ÄCKELJÄVEL KEMI. 100 spänn på att det jag har läst inte ens kommer komma med på provet. Okej, men nu sitter jag och bölar. Jag har så jäääävla ont i ryggen och kroppen. Jag orkar inte med jävla äckelhöft längre. Snälla, jag har ingen ork kvar till skolan. All min ork går åt till mig själv, att vara stark. Och inte få ett "återfall" jag måste intala mig själv att du är en äckel jävla idiot som inte förtjänar mig. Men jag blir arg bara jag tänker på dig, hur fan kunde du göra något sånt, jävla äckeljävel. Neh, nu fan. GODNATT cp.

3 kommentarer:

josefine anerland sa...

ronjaa, ändra tidzon! man tror att du ska sova vid 13 på dan, haha :)

josefine anerland sa...

men jag menade inte så.. bara sa det, har inte läst det inlägget så trodde typ du missat det eller nått.. gillar din blogg & dina bilder! :)

KnaZbolL sa...

du får nt ig iaf svär.

jag sög totalt om du nt läst min blogg så skrevja på sista labb saken trött och fattar inte ok?

hoppas oh svär på ett g-

suck.......