onsdag 16 mars 2011

to face the fear

"Don't hide yourself in regret, Just love yourself and you're set"
"Cause god made you perfect, babe So hold your head up, girl and you'll go far"

Grym jag är som kunde hålla tårarna inne tills jag kom hem! Då jag över allt annat skulle vilja vara med personer som jag var med innan jag kom hem, eller vara i stallet. Seriöst. Jag fan trodde att jag hade gått vidare, men jag har bara förträngt allting och nu kommer allting tillbaka som ett slag i magen och tårar som faller på grund av dig som jag aldrig skulle gråta över. Fattar du inte det!? Nej, fy fan. Pallar inte med dig längre, håll mig hårt eller släpp mig helt för fan!? Man kan inte ha något där i mellan. Det fungerar inte så?!

tror att jag stannar hemma från skolan imorgon. Behöver en dag off. Jag är så osäker på livet och på mig. Folk genomskådar och tror mer på mig än vad jag tror och känner mig själv.Läskigt men sant är det.

"All I want is the wind in my hair
To face the fear but, not feel scared"

i've totally lost myself.

nu ska jag. torka. tårarna. ta på mig pyjamas, bortsta tänderna och tvätta ansiktet.

Inga kommentarer: