tisdag 15 mars 2011

Kemikväll!

Haha, gudars..så trööööööööött, men får INTE gå och lägga mig. Måste plugga kemi OCH duscha!?!?!?!?!?!?! Hur ska jag hinna? ;O Men iallafall, dagen idag var helt okej. Hade bara bajs spanska nationella; skriftliga och muntliga (med en kille som jag inte ens känner!?) schysst liksom. Hahahhahah, men faktiskt - idrotten var sjukt kul! Har inte garvat så på läänge. Hehehe, tror jag har pannkaka med sylt, humöret har liksom varit uppochner, hitochdit idag..ena stunden garva jag ihjäl mig (åt INGENTING) sen så blev jag sjukt arg! Och på tåget hem ville jag bara sätta mig ner och bryta ihop. Allt för ingenting.. Men jaja, måste sätta igång med pluggandet nu, eller ska jag duscha först? Neeh..;) Eller jo..usch, varför ska jag ALLTID ha så jävla svårt att bestämma mig? Hatart. Aja, hejdå. Nu ska jag..göra någonting. Pusspuss. Blir inge mer uppdatering idag :) Däckar snart..

Mhm, jag vet att mitt ansikte ser F-Ö-R-J-Ä-V-L-I-G-T ut.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejjhejj! Jo det har jag haha :D Vaa roligt :)
JAg troro säkert dfen är lika bra som din förra ;))

Kram