måndag 14 mars 2011

Vad roligt :)

Hejsan :) Vad roligt det är att det är så många som läser min blogg :) Just nu kan jag förstå att den är tråkig..designen och allting har blivit tråkigare sen jag bytte till blogspot.com .. men det får ni leva med :) i like it. Höhöh, för att klargöra en sak; min blogg är inte seriöst, mestadels. Den är för det mesta flummig och du vet sådär ;) Hhehe, men hoppas ni gillar den iallafall :) Asså åååh, nu har jag ätit middag och jag vill sååå gärna gå och lägga mig. Men jag får inte! Jag hatar att fortfarande vara i Thailands tidzoon. Men idag har mamma och pappa sagt att jag inte får gå och lägga mig innan 22.00, hur fan ska jag klara det? Jag håller på att somna här och nu -.-'

redigerade lite snabbt en bild - bara för er skull! Ser halvt drogad ut också.. x]

2 kommentarer:

Therese | Foto & design sa...

HAHAHA märkte att jag gjorde så sen, när jag såg videon hahah :D

josefine anerland sa...

haha jooru, de har jag :)) har följt din jättelänge hahaha :D