söndag 13 mars 2011

dåliga på att kommentera

jaa ni..ni kan ju läsa själva. Ni är SJUKT dåliga på att kommentera ;O något måste ni ju ha att säga om achmed-videon, den sjukt roliga fjortis-videon, m.m. Men aja, detta blir det sista inlägget idag. Är så sjukt trött. Ska äta middag snart (hela min familj var klarvakna runt klockan 06.00 idag x) Haha, alla är fortfarande i Thailands tidzoon. Haha, men ah..jag kommer nog gå och lägga mig efter middagen, runt klockan 18.00-19.00. Måste duscha..usch, orkar inte. Men iallafall, imorgon är det skola = ingen uppdatering på dagen. Vet inte vad jag ska göra efter skolan. Antagligen åka till stallet och ge Eden en morot <3 Bebi..har ju slutat rida och sköta, men ska åka till honom och ge honom en morot/äpple/knäckebröd/tuttifrutti-godis varje dag efter skolan :) Bara en liten snabbis sådär :)

All mina bilder på bestahesten försvann när jag lämnade in datorn på lagning :(

1 kommentar:

josefine anerland sa...

kan inte du lägga upp ett inlägg med bara bilder på heesten / dig & hesten? :D ´den är så jävla fin !