onsdag 9 mars 2011

Ronja Andersson

Ronja Andersson är jag, om du inte vet vem jag är så är denna blogg antagligen inte för dig..men läs på ändå men jag tänker inte sitta här och skriva en hel jävla uppsats om vem jag är och bla, bla, bla. Jag går i nian och ska börja gymnasiet efter sommaren..ska gå sam-beteende. Dem fem vännerna som står mig närmast som jag umgås med mest heter Therese, Sarina, Linnea, Becca & Mika. Jag har en hund - Lattja och två kaniner - Coctail & Lilleskutt. Jag har ridit två ggr i veckan men slutade nyligen i brist på tid. Ehm, har fullt upp i skolan men behöver en blogg för att kunna tömma mina tankar efter en lång dag så jag kan få en lång natts go sömn. Ehm, jag hoppas ni gillar min blogg men jag bloggar mest för min skull och tänker inte blogga efter era regler gällande uppdatering, bilder eller inte osv, osv.. Har ni några frågor så är det bara att kommentera, om du kommenterar som kommer endast ett pop-up fönster upp som du kan kommentera i, sen är det bara att kryssa den och fortsätta läsa och njuta av blogg med förhoppningsvis och antagligen full med bilder. Som jag kanske inte har sagt så gillar jag att fotografera men oftast faller latmasken i mig så att jag inte orkar ta med mig min Nikon D3000 som jag fotograferar dem flesta bilderna med här i bloggen. Har två objektiv till det (orginalet 18mm-55mm) Eller något sånt och ett från SIGMA (70mm-300mm) Och jag fotar med ett UV-filter på objektiv två. Så slipper ni fråga massa sånt. Aja, hejdå. Blev lite mycket text för alla små hjärnor där ute. hehehhee, (a
Detta är världens bästa Emmy, som också är en väldig nära och älskad barndomsvän :') <3

2 kommentarer:

ronja sa...

Tjaaaa, testing testing u know!!

KnaZbolL sa...

välkommen till blogspot &välkommen hem till kylan! :D

älskar dig min finavän!