torsdag 24 mars 2011

Save file: fgjfghjfhgjhgfjhgfjhg "Filename already used." WTF?

Hejsan :) ÅÅÅÅH, igår så flöt skolan på som vanligt. Efter skolan chillade jag galet hemma hos Beccisen och sen gick vi vidare till kyrkan. Nu är det så att jag köpte en coca-cola och blev hyper.............så det var skoj. Väl hemma däckade jag direkt i sängen :) Hihiihihi. 

Idag då??? Jooo, skolan chillade på som vanligt, lite deppmode på förmiddagen men inget stort. ÖÖÖÖHM, sen åt jag en glass och en kexchoglad till lunch så då kom sockerkicken igen...då blev jag på topp :D Åkte till Kallhäll, gick till mamma och pappas jobb..chillade lite där och sen åkte vi till Bålsta centrum, köpte vantar och nu är jag hemma :D Ååååh, väldigt detaljerat. Nerå, men tråååååååkigt ;) Hej. Hiihihihiihihihi, men asså ååååh..tråkigt. Nu måste jag plugga engelska och SO. Så hejdå bloggvärlden and hallo pluggmode.

SOCKER ÄR MIN DROG (snarare..COCA-COLA!)

BUUUUUUULLLLLLSHIIIIIIIIIIIIIIT

1 kommentar:

KnaZbolL sa...

killar är idioter, bara inse fakta..

älskar dig.