måndag 14 mars 2011

man skadar inte dem man älskar.

HejsaN :) Skolan idag var helt OKEJ. Fick en deeeeeeel gjort. Efter skolan GICK jag till mammas jobb :'D Mest för att gå in skorna..men det kanske är bättre att gå, bättre för hälsan vettni ;) Haha, men väl på mammas jobb var jag tjurig och grinig - jag var hungrig! Jag behöver verkligen min socker-dos efter skolan..så pappa fick åka och köpa glass till mig :'D hehe, sen åkte vi hem och åt lite mer, fast mat..nu sitter jag här. Bekvämt klädd :'D Jag tror att alla tar på sig myskläder när man kommer hem från skolan, eller hur? Jag;
- tar av mig jeans, tight linne och BH
- sätter upp håret.
- fräschar upp mitt ansikte.
- tar på mig mjukiskläder/pyjamas. Asnice.

Ni får ha det så bra, just nu ska jag inte göra någonting..inte resten av dagen heller ;P Ha tråkigt..kanske plugga lite :) Det är så mysigt att plugga om man tänder några ljus och tar någonting att dricka (i mitt fall coca-cola ;P) Det är ett tips till er! Asnice. Men ah, nu ska jag göra allt som jag skrev att jag brukar göra när jag kommer hem efter en jobbig skoldag. Fast nu måste jag smörja in mig också..är torr över hela kroppen -.-' mysigt.

Inga kommentarer: