måndag 28 mars 2011

pang

ojj, det bara slog mig. Att fan vad töntig jag är som håller på så här. Jag fick tandställning och tyckte att det var mitt livs undergång. Medan människor runt hela världen lider av svält och naturkatastrofer och jag sitter och gnäller på min tandställning? Neh fy fan, nu får jag fan ta och rycka upp mig. Tack Marie, Emmy, Linnea, Therese <3. Underbara ni. Mitt liv är som en berg och dalbana, men vems är inte det liksom? Och jag är bara glad över att jag har det så bra.

Min moppe som vi antagligen haffar imorgon blir en sym orbit 1
http://static.garage24.se/g24_images/products/300_tws/tws-7-058-20.jpg?maxWidth=513&maxHeight=450

1 kommentar:

Linnea sa...

Bra Ronja! (Y) Jag har sagt det hundra gånger men jag säger det igen, det är värt det! Och tro mig, man märkte knappt att du hade :))

Najs moppe förresten :D