fredag 11 mars 2011

Borta bra, hemma bäst!

Men tjaba. Ussssschhh, hemresan var HEMSK! Vi åkte på e.m thailändsk tid, och denna gång skulle det ta 11 timmar, när vi åkte dit tog det bara 10 timmar. Då fick jag damp. Sen började den långa resan..och en fjortisjävel sparkade på min stol så jag fick DAMP! Inte nog med det, klockan blev läggdags för mig och jag var SKIT trött men tror ni att jag kunde somna eller? Nej, började böla för att jag inte kunde sova. Och ni som känner mig vet att jag blir lättirriterad och sur när jag är trött..så då fick jag ännu mer damp på fjortisen bakom mig. Sen drack jag kaffe (anledningen till att jag fortfarande är vaken..?) och kunde inte somna ALLS. Och det var hemskt mycket turbolens, har aldrig varit med om så mycket..nästan så att hela flygplanet höll på att volta..det var jättestarka vindar. Och jag är ju flygrädd så det gjorde ju inte saken bättre direkt. Ah, men sen landade vi äntligen och Roffe stod och väntade på oss med våra vinterjackor i handen. Fantastiskt skönt att komma hem till kylan <3 Låter sjukt, men sant. Sen suger det att jag kommer vara blek på måndag när jag drar till skolan..menmen. Whatever. Men nu ska jag sova och ah, ha det bra! <3 En sak till, jag lider med dem i Japan. Helt hemskt att slå på TV:n och det första man ser är en jordbävning + tsunami i Japan. Hemskt.

Inga kommentarer: