söndag 13 mars 2011

hihihi jag är en "lurare"

thihi, jag åkte till kyrkan och träfffade Natta, Linn, Linnea L, Mika & Tessan <3 Jättekul :D Drog sen till jakan efter deras gudstjänst och köpte ett par skor, strumpor och läppsyl (som inte var bra..-.-') och så käkade vi på BK ;) Men nu är jag hemma igen och nu ska jag..städa lite och sen hoppa in i duschen och förbereda inför skolan imorgon. Som dem flesta kanske vet så frågar jag ganska ofta vad jag ska ha på mig, eller hur jag ska se ut, smink, håret, kläder, osv..hehe :$ Men det är så skönt sen på morgonen att bara ta på sig allt och liksom veta vad man ska göra :) De ä najs. Haha, men ska börja plocka undan och sånt nu :) Ha det bra, pusspuss

finn-fejs

































 
Achmed song, HAHHAHHHAHHA.."mhm achmed, mhm achmed" Haha, bästa.

Inga kommentarer: