lördag 26 mars 2011

fuck it. fuck it,. fuck it. äckel.

Asså seriöst, JAG AVSKYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYR, HATAR, HATAR, HATAR att bo här. Jag vill flytta tillbaka till Kallhäll. För jag fucking hatar att bo i Bålsta. 4 km till bussen som aldrig går, annars 8 km till tågstationen. Maktlös. Äckelfitta, känns fan som ett jävla fägelse här. Idag kanske jag rymmer hemifrån? Vart skulle jag rymma då? .. Vill bort, vill inte vara här.
Helt plötsligt hatar jag helger. Och vardagar. Gymnasium, kom nu. Vad ska jag ta mig till med mitt liv?

Bilden passar bättre idag än vad den gjorde igår.
repris. Men fan vad den stämmer just nu. Varför gick jag med på att flytta hit? Det är så många som har frågat det..och nu frågar jag mig själv detsamma. Helt ärligt har jag inge svar på det. "Huset här är finare" .. sant, men hellre vårt gamla hus och kallhäll än villa ute i bålsta. skitpåerallihopa.

1 kommentar:

Linnea sa...

Tänk på att du snart har moppe, då kan du åka vart du viiill! <3333