fredag 25 mars 2011

tandis

Hejsan svejsan.
Ehm, idag fick jag lite sovmorgon och sen åkte jag och pappa till tandregeringen eller ngt sånt och checkade in tandställningsskiten. Men ah, kom fram till att jag kommer få tandställning redan på måndag (rädd..) Ehm ah, sen åkte jag vidare till skolan och ah..chillade på där. Neeh, jobbade faktiskt klart kursgrejen (som var obligatorisk..men i alla fall) Ehm, efter skolan chillade jag lite hemma hos linue och ah, åkte hem sen. Kom hem, lackade sönder på nagelLACKskiten och gjorde om allting, nu väntar jag på att den ena handen har torkat så att jag kan måla min andra hand utan att det kladdar ihop dig. Mhm vad jag bara ääälskar att måla naglarn (hooost) men ah, och imorgon ska jag köra moppe för första gången också..dock i tre timmar. Men bara lite praktisk övning som ingår i kursen. Sen någon annan gån när jag har klarat av distansttesterna så får jag köra i trafik..sen provet SEN körkort. -.-' heheheheheh, ehm ahh...så ikväll blir det till att chilla galet till lets dance och ah spotify. Hoppas ni får en antagligen roligare fredag än jag. Pusspuss
Ronjis
mobba inte.

1 kommentar:

KnaZbolL sa...

går inte beskriva dom på ett annat sätt :) ..älskar dig .