söndag 27 mars 2011

En kille, bara en.

Jag känner en kille som dör för mig, jag känner en kille som skulle göra vad som helst för mig. Jag känner en underbar kille som alltid finns för mig. Jag känner en kille som jag skulle dö för. Jag känner en kille som förstår mig. Jag känner en kille som alltid kommer ha en stor plats i mitt hjärta. Jag känner en kille som jag aldrig kommer att lämna. Jag känner en kille som behöver mig. Jag känner en kille som får mig att känna mig behövd. Jag känner en kille vars liv jag bryr mig om. Jag känner en kille som älskar mig. För den jag är. Jag känner en kille som aldrig kommer lämna mig. Jag känner en kille som jag älskar. Jag känner en kille som har förlåtit mig. Jag känner en kille som är en äkta vän. Du är en äkta vän.
http://data.whicdn.com/images/6270061/tumblr_larmcbw5II1qzt3rfo1_500_large.jpg?1294982938

1 kommentar:

tessaN tha WOman sa...

SV. hakuna matata! That's what sisters are for. (och annat, såklart) <3