lördag 19 mars 2011

Hejsan :)

Men tjaaaba, nu sitter jag här och kollar på TV. Har städat rummet så det är fint och prydligt nu (haha) ööööh, och imorgon kanske jag ska göra den där överraskningen inför måndag..hmmmmm, hehehhe...HOPPAS! Hmm, asså det var något jag skulle skriva. Men jag kommer inte ihåg, men aja. Nu ska jag leta efter någon tunika att köpa imorgon :) AHJUSTE! Idag var vi ju på Örnäs, och kollade när lite peeps red..och gissa om jag blev ridsugen!? JAG HAR INTE RITID PÅ ÅR OCH DAGAR KÄNNS DET SOM! Så när nästa bålstatidning kommer så ska mamma och jag sätta oss och kolla efter hästar som letar medryttare :) Som jag kan bli dåra..blir ju lätt när jag har moppe och så :) Då blev jag exalterad! :'D Hihihihihih, ehm..jag har inte mycket mer att säga förutom att vi premiär-grillar idag! :D Asmysigt juh! Och ah, men vi hörs kanske imorgon dåra ;) PUSSEN

saaaaaaaaaaaaaaaaaknad

Inga kommentarer: