lördag 12 mars 2011

Bildbrist

Som ni kanske har märkt så har jag lagt upp tråkiga, gamla bilder (dock bara två stycken) men det ska det ändras på! Jag har ju massa bilder från Thailand osv..så jag ska lova er att lägga upp mer rolig och intressanta bilder :P Iallafall, hej! Nu är klockan halv två men för mig är den halv åtta på kvällen. Är SJUKT trött, även fast jag sov lääänge. Medans resten av familjen vakande runt 3-4 inatt, hehehhe..jag är ganska bra på att sova (y) Men iallafall, mamma väckte mig och sa att hunden inte mådde bra (hunden har varit hemma hos min storebror som inte följde med till Thailand) ehm, så jag klädde på mig, åt frukost sen åkte vi åch hämtade hunden, hamstern och kaninerna. Sen när vi kom hem så mådde vovven bättre. Tror att hon hade lite hemlängtan vovvsisen <3 Sen åkte jag och pappsen och handlade..och nu hamnade jag här :) Ska städa och tvätta nu..-.-' sen antagligen ta en liten powenap. Är så OTROLIGT trött "/ Men ni får ha det bra så hörs vi :) 
Ronja
HAHHhahahhAHAHHAHAHAHHAHAHAAHAHA, hett!
"brun-resultat"
 

Inga kommentarer: