söndag 27 mars 2011

imorgon..

får jag tandställning. Seriöst, jag tvekar as mycket..känns som om alla kommer "dissa" mig på något sätt. Asså jag vet att det låter löjligt..men asså ah..kommer känna mig mobbad. Det är bara till att säga  hejdå till Ronjas leende på 1-2 år, visst kommer jag skratta och så men kommer undvika det..tänker ju redan nu på att mina tänder är fucked up när jag ler så..kommer känna mig ännu mer mobbad när jag skrattar. Neh fyfan, jag tvekar verkligen as mycket, men jag vill ju ha raka tänder så ah..det är bara att köra på det. Men det jag tänker är att jorden kommer gå under 2012 och tänk om jag inte hinner ta ut den innan dess? Han sa 1-2 år men ungefär ett och ett halvt år, då hinner jag ha raka tänder i tre månader. Sen så shabam hejdå jorden. Skoja, jag tror inte på 2012 fast ändå..man inte veta. Men det är löjligt att tänka så jag tänker, jag vet. Ah men asså..ah. Jag ska typ ah färga håret och skit så att jag känner mig säkrare med mitt utseende så att inte mitt självförtroende bara hamnar på 0 när jag får tandbajsställning..;( Ska jag..eller ska jag inte? Tror ni att någon kille vill ha en tjej med tandställning?

http://data.whicdn.com/images/8115352/tumblr_lhwfmgj9sR1qhvn7io1_500_large.jpg?1300736448

3 kommentarer:

Linnea sa...

1. Du vill ha tandställning, tro mig. Man vänjer sig på typ en vecka, sen känns allt som vanligt. Ärligt! Det är så jääävla värt det, visst kommer man inte vilja le så stort på bilder hela tiden, men efter det där året, sen när man har raka tänder, då vet man att man kan le heeela tiden och det ser förjävla bra ut. Och klart att ingen kommer dissa dig, aldrig i livet! x'D
2. De killar som väljer tjejer på grund av tandställning eller inte, eller utseende över huvudtaget, de är ingenting att ha. Så det så.

True words from Linnea :)

Gooo Ronjiiiiss :D<3333

tessaN tha WOman sa...

word!

Men det är klart ingen kommer dissa dig! Och tro mig, du kommer le. En dag utan att du garvar är omöjligt, jag loar. 2012 har vi redan snackat om, du vet att mayafolket har fel hahaha. Och jorå, klart att man vill ha en tjej med tandställning. K bry om man har det? Du kan ju inte påverka din tänder lixooom inte dit fel hur de ser ut. Men du ska ha klart för dig att även om du har tandtällning så kommer ingen tänka på det. Eller asså kanske i början.. med det är precis samma sak med din bränna! Okej nu känner jag att jag gör dig lite "rädd" och säger att alla kommer att stirra. Men du fattar hur jag menar? Oavsett tandställning kommer du vara samma snygga ronja. No matter what sweetie. I love you!

nänänä.. inte alls överdrivet lång peppande kommentar. Inte alls.

KnaZbolL sa...

lillavännen,
klart man går ju inte efter utsidan de är insidan som räknas du är lika söt med som utan.

gedig..*surmin*