onsdag 30 mars 2011

Alltså..jag vet inte.

Denna dag har varit seg, okoncentrerad, jobbigt och bara skit. Seriöst. Fy fan, sämsta dagen på läänge..började med fucking bråk hemma innan skolan, sen väl i skolan orkar jag inte plugga. = jag gör ingenting i skolan. Åker till jakan efter skolan med Tessan och Limpiado, försöker äta en plopp men varför skulle det gå liksom? Ah, sen så åker jag hem..tar det lugnt. Drar till kyrkan sen. En snabbis..går in, säger hej och går. Så står man där utanför kyrkan och helt jävla random nästan börjar gråta!? Wtf liksom...går och går, stannar och samlar mig. Tänker "var stark, var stark" det fungerade. Ett tag funderade jag på att gå tillbaka och prata med någon men ville inte störa. Åkte hem och kollade på grey's. Och nu håller jag på att däcka i sängen. Behöver en person, den enda personen på msn som är upptagen. Alla andra är online..-.-' aja, natti natti.

Orkar inte haffa en bild. PUSS

Inga kommentarer: