fredag 18 mars 2011

Ronjis

Kan inte sluta dricka cola = kan inte sova (a)

Eller ah, jag har inte försökt. Och tänker inte försöka heller, för då kommer jag bara bli irriterad över att jag inte kan sova. Men hörrni, imorgon kanske jag ska göra en sak. Som ska bli en "överraskning" för alla på måndag. Kanske! Hmm, roligt skulle det vara ;) Och mhm..den senaste timmen har jag unnat mig med att kolla igenom vad jag har för kläder (ska ju förhoppningsvis shoppa imorgon) och tagit ego-bilder. Eftersom jag snart kommer vara blek och ful igen ;( Jag vill inte att mina fula ärr ska synas så att jag behöver sminka mig med foundation och skit igen ;( usch..;(((


2 kommentarer:

KnaZbolL sa...

ska komma från dig hjärtat

Amelia sa...

sv: haha min blogg är inte direkt något intressant ställe att hänga på, men du är välkommen ;)
Fin ny blogg föresten! :p