torsdag 17 mars 2011

time to be serious

Haha, efter några skrattanfall efter att jag har chattat med Emmy Virkki så kan jag nu berätta lite om dagen nuva?

Ehm, vaknade helt slutkörd. Gick och la mig sent och vaknade tidigt = en jättebra kombis! Not, hehe..men slöade igenom hela dagen, tillslut slutade vi äntligen efter en seg och tråkig dag. Drog till hemköp med tesi och linnea, ramlade i en snö/is backe som var ganska brant (men linnea sa att jag ramlade snyggt, så det var ju bra) dem där skorna är inte riktigt mina favoriter..gick 4 km med dem igår också vilket resulterade till blåsor på lilltårna.. men iallafall, sen gick jag till mammas jobb och tjockade mig med en stor fet kasse med godis som stod på bordet, oupsi..men sen pluggade jag faktiskt också medan jag drack ett stort glas hemmagjord saft (mums!) men sen när jag väl kom hem; det första jag gjorde var att klä av mig allting och slängde mig in i sängen...somnade på direkten. Hade sån jävla huvudvärk (som jag har haft varenda jävla dag efter skolan sen vi började) men när jag vaknade så insåg jag att den var borta! fantastiskt! Ont i halsen, men det är lite borta nu! Hmm..annars flyter livet på.
fina du är hemma igen, hoppas ryggen blir bra. Puss på dig sjukt jobbiga syster.

Inga kommentarer: