söndag 13 mars 2011

höhöh, godmorgon :)

Jag är jättepigg :D klockan är 05.00, men vaknade 04.00, klarvaken. Är jättehungrig också..kanske ska ta och äta frukost? Haha, pappa är också vaken x] Hahaha, snacka om att jag inte kommer palla skolan imorgon :S 

"Spring för livet om det är dig kärt
Att slå tillbaka, det är det inte värt
Du kan inte förändra, du kommer aldrig förstå
Det enda du kan göra är att gå"
 
"Och jag älskar livet
Det får du inte ta ifrån mig
För om nu hat är motivet"
Så finns där inget hat hos mig



































 
 
"Det kallas tvivel, det där som stör
Det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör
och jag ser hur du tänker på nåt
hur du längtar dig bort
som en fågel i bur
En obehaglig distans
en konstig känsla nånstans
Det känns tomt - eller hur?"

Inga kommentarer: