lördag 19 mars 2011

Lördag, lördag..

JAG FUCKING HATAR ATT BO I BÅLSTA.HATAR, HATAR, HATAR, HATAR, HATAR, HATAR.

Fyfan, jag vill flytta från den här jävla äckelhålan. TA MIG HÄR IFRÅN NÅGON!

Är det någon annan än jag som inte vågar stå emot sina föräldrar? 

"I'm not afraid to cry every once in a while even though
Goin' on with you gone still upsets me
There are days every now and again I pretend I'm okay
But that's not what gets me"


Jag hatar att gråta. Jag hatar det. Jag hatar att känna tårarna rinna ner på kinden, jag hatar att höra tårarna ramla ner på täcket. Fan för det.

Haha, hej..den ovanstående texten skrev jag innan jag åkte iväg. Men nu är jag hemma igen och jag publicerade aldrig detta för att jag belv så arg och slängde igen datorn. Men nu är allting helt okej igen. Vi åkte en liten sväng till örnäs och typ..venne. Har haft ganska tråkigt iallafall. -.-' Men imorgon eller på Måndag tror jag att jag åker och shoppar. Hehe, men ni får ha en bra fortsatt Lördag. Jag ska städa mitt rum och fixa och trixa. PUSSPUSS

Inga kommentarer: